administratief medewerker vastgoed

 

 

Momenteel zijn wij op zoek naar een (m/v):

administratief medewerker vastgoed

 

Taakomschrijving:

Binnen onze organisatie zal je een boeiende functie vervullen.

Enerzijds zal je verantwoordelijk zijn voor de administratieve opvolging van de vastgoedprojecten. In eerste instantie zijn dit de verkavelingsprojecten waarvan je de administratieve flow van A tot Z mee in goede banen leidt, gaande van het beheer van de aankoopovereenkomsten - en akten, over het opvolgen van de vergunningsaanvragen, tot het beheren van de samenwerkings- en opstalovereenkomsten met bouwpromotoren en de individuele verkoopovereenkomsten. Je zal hierbij in contact komen met notarismedewerkers, landmeters, overheidsinstanties, bouwpromotoren en andere professionals uit de sector. Naast het administratieve beheer van de verkavelingsdossiers, zal je ook dat van het patrimonium (retail, kantoren, opslag en residentieel vastgoed) voor je rekening nemen; in concreto: de huurindexeringen toepassen, contracten en andere formaliteiten voorbereiden. Voor beide luiken verzorg je de toepasselijke rapportering.

Anderzijds zal je, waar nodig, de directie ondersteunen, met functiegerelateerde ad hoc taken. Je zal de periodieke rapportering verzorgen, en bespreken met het oog op te ondernemen acties.

 

Profiel:

Ervaring in de vastgoedsector is belangrijk. Het hoeft niet gezegd dat je graag overzicht behoudt op de zaken, en dat je dan ook de nodige acties onderneemt om je werk efficiënt te organiseren. Je bent uiteraard in het algemeen administratief sterk onderlegd, voert punctueel je taken uit. Daarnaast schrikt het je niet af om te corresponderen of telefonisch in contact te treden met zowel klanten, overheid als andere professionelen. Een correcte, professionele omgang wordt dan ook sterk gewaardeerd. Zin voor verantwoordelijkheid, gedrevenheid, meedenken en proactief handelen worden sterk op prijs gesteld.

Het spreekt voor zich dat je goed overweg kan met de gebruikelijke Office-applicaties.

Je inbreng is zeer welkom, waar je verbetering mogelijk ziet.

 

Aanbod:

Je komt terecht in een ondernemende omgeving waar ruimte voor initiatieven en verantwoordelijkheidszin belangrijke waarden zijn. Je zal je kunnen waarmaken in een leuke functie en deze mee kunnen organiseren volgens jouw inzichten. Je verloningspakket wordt in overleg samengesteld, op basis van je ervaring en onze gebruikelijke voorwaarden.

Je zal collega’s hebben met wie je in nauw overleg zal kunnen samenwerken.

 

Interesse?

Bezorg ons jouw cv met motivatiebrief via onderstaand contactformulier of via jobs@brummo.be. We kijken uit naar jouw kandidatuur en zullen deze met de nodige discretie behartigen.

 

Solliciteren voor deze vacature