Management/ Personal Assistant

Over Brummo

Brummo is een gereputeerde Belgische projectontwikkelaar, gevestigd in Sint-Martens-Latem, maar actief over heel Vlaanderen. Brummo heeft ruim 30 jaar ervaring in zowel het aankopen en verkavelen van bouwgronden, als het renoveren en bouwen, alsook exploiteren, van opbrengsteigendommen, zoals starterswoningen, appartementen & studio’s, baanwinkels, kantoren en opslagruimten. Brummo heeft tevens bekendheid verworven door haar verhuurconcept van studentenkamers en -studio's.

 

Momenteel zijn wij op zoek naar een (m/v) Management / Personal Assistant.

 

Taakomschrijving

Binnen onze organisatie krijg je een boeiende en veelzijdige functie. Je zal het eerste aanspreekpunt zijn, zowel telefonisch als wat het persoonlijk onthaal op kantoor betreft. 

Je zal tevens de zaakvoerder administratief ondersteunen, wat inhoudt dat je instaat voor het agendabeheer, travel management, briefwisseling en mailverkeer, maar ook dat je tal van ad hoc opdrachten vervult…

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onderhoud en de algemene administratie van het kantoor : de postverwerking, de poetsploeg, de verwerking van de binnenkomende facturen, het bijhouden van het archief, het sleutelbeheer… Je bent het eerste aanspreekpunt inzake onze telefonie- en IT-infrastructuur.

Je zal ook de werfleider administratief ondersteunen door onder meer het bijhouden van diverse cijfermatige overzichten. Tot slot zullen je collega's je dankbaar zijn, als je ze ondersteunt waar je kan…

 

Profiel:

We kijken uit naar een medewerker die een bachelor diploma kan voorleggen, of die relevante ervaring bezit in een gelijkwaardige functie. Het hoeft niet gezegd dat een correcte, professionele omgang sterk gewaardeerd wordt en dat je zin voor verantwoordelijkheid, je nauwgezetheid, je  gedrevenheid, je discretie, het meedenken en proactief handelen minstens even belangrijk zijn.

Ervaring in, of kennis van, de vastgoedsector is niet vereist, maar kan een meerwaarde betekenen. En het spreekt voor zich dat je goed overweg kan met de gebruikelijke Office-applicaties.

 

Aanbod

Je komt terecht in een ondernemende omgeving waar collegialiteit, ruimte voor initiatieven en verantwoordelijkheidszin belangrijke waarden zijn. Je zal je kunnen waarmaken in een leuke functie en deze mee kunnen organiseren volgens jouw inzichten. Je verloningspakket wordt in overleg samengesteld, op basis van je ervaring en onze gebruikelijke voorwaarden. Je zal collega’s hebben met wie je in nauw overleg zal kunnen samenwerken.

 

Interesse?

Je mag ons contacteren via onderstaand contactformulier of rechtstreeks via jobs@brummo.be. Bezorg ons jouw cv met motivatiebrief. We kijken uit naar jouw kandidatuur en zullen deze snel en met de nodige discretie behartigen.

 

Meer weten over Brummo?

 

Solliciteren voor deze vacature